Με μια teaser φωτογραφία η Toyota άφησε να εννοηθεί ότι σύντομα το πισωκίνητο sport coupe της θα αποκτήσει και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, επιβεβαιώνοντας την όλο και πιο έντονη κλίση της προς τη σπορ και αγωνιστική οδήγηση.
Σε μια εποχή που τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων κατακτούν ακόμα και τα sport αυτοκίνητα επιδόσεων, ακόμα και τα supercars, η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να παραμείνει πιστή στο αρχέγονο τελετουργικό της οδήγησης: πολλή ισχύς, πίσω κίνηση, χειροκίνητο κιβώτιο. Χρησιμοποιεί, μάλιστα, επίσημα το hashtag #savethemanual – δηλαδή, «σώστε το μηχανικό κιβώτιο».
Η διαφορά της Supra με το μηχανικό κιβώτιο δεν περιορίζεται μόνο στο έξτρα, τρίτο πεντάλ. Στην ουρά του ιαπωνικού sport coupe η κλασσική γραμματοσειρά Supra έχει κόκκινο χρωματισμό, για να υποδεικνύει την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο.
Το χειροκίνητο σύστημα μετάδοσης της Supra είναι καινούριο και έχει κατασκευαστεί από τους Ιάπωνες – δεδομένου ότι η BMW, από την οποία η Toyota αντλεί συστήματα μετάδοσης και άλλα εξαρτήματα, διαθέτει τις εκδόσεις M Performance μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Ωστόσο, προσφέρει τη BMW Z4 με μηχανικό κιβώτιο -αλλά μόνο στις τετρακύλινδρες εκδόσεις- και σε λίγους μήνες αναμένεται και η νέα Μ2, που επίσης θα διατίθεται και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Δεδομένου ότι η Toyota προορίζει τη GR Supra με το χειροκίνητο κιβώτιο κυρίως για την Ευρώπη, ενδεχομένως αυτή να προκαλέσει κάποια εμπορική σύγκρουση με τη Ζ4, και μετέπειτα με τη Μ2 – και μάλλον για το λόγο αυτό το ιαπωνικό sport coupe θα διατίθεται μόνο με τον εξακύλινδρο κινητήρα με αυτό το κιβώτιο. Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά θα αποκαλυφθούν στην παρουσίαση του τελευταίου στις 28 Απριλίου.