Τα νέα ακαδημαϊκά δεδομένα αδικούν την Ηλεία και της αξία της *Θα είμαι μπροστάρης στον αγώνα για να ξανακερδίσουμε στις σχολές μας
Η «έξοδος» της Ηλείας από τον Ακαδημαϊκό χάρτη- έστω και προσωρινά- πιστεύω ότι αδικεί τον Νομό μας και δεν αντιπροσωπεύει
αυτό που πραγματικά θα θέλαμε όλοι μας για έναν τόπο που «δίδαξε» πολιτισμό και παιδεία στο διαχρονικό πέρασμα των αιώνων…
Ειδικά για τη δική μου γενιά και για όσες ακολουθούν και προσβλέπουν με αγάπη και ουσιαστικό ενδιαφέρον σε τούτο τον τόπο, το θέμα αυτό μας «αγγίζει», μας ευαισθητοποιεί και μας αφήνει ένα δικαιολογημένο παράπονο, αφού νέοι άνθρωποι με «δίψα» για γνώση και δράση θα λείψουν από την περιοχή μας.
Γνωρίζουμε άλλωστε όλοι, και τουλάχιστον όσοι επιλέξαμε να ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ, να ζήσουμε και να εργαστούμε στην ηλειακή
κοινωνία, ότι μια σχολή δίνει «ζωντάνια», κινητικότητα, βοηθά την τοπική οικονομία μας, συμβάλλει στην ανάπτυξη καλύτερων ανθρωπίνων σχέσεων και μας αφήνει πάντα νότα μιας διαφορετικής δυναμικής και αισιοδοξίας…
Θέλω να πιστεύω, και γι’ αυτό κάνω έκκληση προσωπικά στο Υπουργείο Παιδείας αλλά και στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα να
κατανοήσουν ότι η περιοχή με το μεγαλύτερο αγροτικό αντικείμενο και τη μοναδική ιστορική και πολιτιστική διάσταση που δίνουν οι
«αρχαιολογικοί θησαυροί» της δεν μπορεί να μην διαθέτει εκπαίδευση ανωτέρου και ανώτατου επιπέδου.
Είναι λοιπόν αναγκαίο να αναθεωρηθεί η τελευταία απόφαση, να συνεκτιμηθούν τα παραπάνω και ο Πύργος με την Αμαλιάδα να επιστρέψουν στην «κανονικότητα» με παρουσία μέσα στον Ακαδημαϊκό Χάρτη.