Κάθε χρόνο η «Black Friday» παρουσιάζεται ως η μέρα των μεγάλων ευκαιριών, αλλά για τους περισσότερους καταναλωτές καταλήγει να είναι μια καλοστημένη παγίδα. Ψεύτικες εκπτώσεις, τεχνητά φουσκωμένες αρχικές τιμές, προϊόντα περιορισμένης ποιότητας και προσφορές-«δέλεαρ» που εξαφανίζονται σε λίγα λεπτά.
Οι επιχειρήσεις επενδύουν περισσότερο στο μάρκετινγκ παρά στην ουσία, ενώ οι καταναλωτές βομβαρδίζονται με «ευκαιρίες» που συχνά είναι ίδιες ή και χειρότερες από τις τιμές λίγες εβδομάδες πριν.
Για το θέμα μίλησε στις “Ενδείξεις-Αποδείξεις” ο Βασίλης Στριφτούλιας του Εμπορικού-Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών.





