Το 2025 το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα κληθεί να κλείσει τους λογαριασμούς με τα “αιώνια έργα” έχοντας τρία μέτωπα σε Πελοπόννησο, Θεσσαλία-Δ.Μακεδονία και Θεσσαλονίκη.
Η πρώτη εκκρεμότητα αφορά την ολοκλήρωση και λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος. Πρόκειται για ένα κλασικό αιώνιο έργο του οποίου οι ρίζες εντοπίζονται στην δεκαετία του 2000.
Το τμήμα (όπως και η συνέχεια του μέχρι την Τσακώνα) ήταν ενταγμένο στην σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού που υπεγράφη το 2008. Με την οικονομική κρίση απεντάσσεται το δυτικό τμήμα και ξεκινά η περιπέτεια του Πάτρα-Πύργος. Ξεκινά ένας πρώτος διαγωνισμός που ακυρώνεται και ακολούθως ξεκινούν 8 διαγωνισμοί.
Τρεις θα υπογραφούν και με νέα στροφή ακυρώνονται και το τμήμα εντάσσεται στο τέλος του 2021 και πάλι στην Ολυμπία Οδό. Το 2022 ξεκινούν τα έργα και σήμερα είμαστε περίπου στο 70%. Tα έργα εκτελούν οι: ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX. Το 2025 θα είναι η χρονιά όπου σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις ο αυτοκινητόδρομος θα λειτουργήσει στο σύνολό του κλείνοντας ένα πολυετές σήριαλ.
Ευτύχημα για το έργο αποτέλεσε η παρέμβαση οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο άξονα, που από μια από τις μεγαλύτερες καρμανιόλες με πολλά θύματα ετησίως να μετατρέπεται σε έναν άξονα αρκετά ασφαλή δίνοντας την πίστωση χρόνου μέχρι να λειτουργήσει ο αυτοκινητόδρομος.