Συνάντηση του δημάρχου Ζαχάρως με τον υπουργό Παιδείας

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Η συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, και την ηγεσία του Υπουργείου, βάζουν την εκπαιδευτική κοινότητα του Δήμου μας σε νέα δυναμική τροχιά.

 

 

Συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, τον Δντη του Γραφείου του και στελέχη του Υπουργείου είχε ο Δήμαρχος Ζαχάρως, Κωνσταντίνος Μητρόπουλος. Η συνάντηση έγινε σε θερμό κλίμα και τα αποτελέσματα κρίνονται ιδιαίτερα ικανοποιητικά, καθώς η Ζαχάρω εντάσσεται στο πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα», ενώ εντατικοποιείται η τοποθέτηση Διαδραστικών Πινάκων στα Δημοτικά και επεκτείνεται στα Γυμνάσια και Λύκεια Σχολεία του Δήμου. Παράλληλα, διερευνήθηκαν οι δυνατότητες ανάπτυξης μηχανισμού στοχευμένης κατάρτισης σε αντικείμενα που αφορούν την τοπική οικονομία, όπως την ελαιοκομία, και συστήθηκε ομάδα έργου για την αποτύπωση και προώθηση της ενδεδειγμένης λύσης.

 

 

Τέλος, απασχόλησε και η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των σχολείων του Δήμου σε θέματα μαθητών με ειδικές ανάγκες. Ο Δήμαρχος Ζαχάρως, Κ. Μητρόπουλος, μετά την συνάντηση, ανέφερε: «Θέλω να ευχαριστήσω, από την μεριά μου, τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, που έγινε αρωγός των θεμάτων που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα του Δήμου μας. Σταδιακά, και σύμφωνα με τον προγραμματισμό που συμφωνήθηκε, θα γίνουν οι παρεμβάσεις που απαιτούνται τόσο στο πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων σε όλα τα σχολεία, όσο και στην εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, με την τοποθέτηση διαδραστικών πινάκων σε όλες τις τάξεις. Επίσης, συζητήσαμε την ουσιαστική στήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες, με την κάλυψη των αναγκών τους σε εκπαιδευτικό επίπεδο, το οποίο αποτελεί και προτεραιότητά μας.

 

 

Ένα άλλο σημαντικό θέμα που συζητήσαμε, είναι η στοχευμένη κατάρτιση των αγροτών μας, και γενικότερα, των νέων ανθρώπων, ώστε να δοθεί ώθηση στην τοπική οικονομία, η οποία αποτελεί την κινητήρια δύναμη της περιοχής. Ο Δήμος μας έχει τις δυνατότητες, μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις, να στηρίξει την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και την τοπική του οικονομία, και θα το κάνει.»

Διαβάστε Επίσης

πατήστε & διαβάστε το 19ο τεύχος
Δείτε το κανάλι μας...