«Λουκέτο» στα ΕΛΤΑ Κατακόλου & σε άλλα 40 καταστήματα

Συνεχίζεται ύστερα από ολιγόμηνη διακοπή το «τσουνάμι» λουκέτων σε καταστήματα των ΕΛΤΑ, με τη διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων να έχει ανακοινώσει ήδη μέσω ανάρτησης των σχετικών αποφάσεων στη «Διαύγεια» το κλείσιμο άλλων 41 ταχυδρομείων από σήμερα, Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023.

 

 

Ανάμεσα στα 41 ταχυδρομεία που κλείνουν βρίσκονται και το κατάστημα ΕΛΤΑ στο Κατάκολο.

 

 

Υπενθυμίζεται ότι, στα μέσα του καλοκαιριού η διοίκηση της εταιρίας είχε αναστείλει τη συναλλακτική δραστηριότητα σε 100 ταχυδρομικά καταστήματα, τα οποία έβαλαν λουκέτο σε τρεις «δόσεις». Αρχικώς έκλεισαν 25 καταστήματα, ακολούθησαν άλλα 40 και στη συνέχεια ακόμα 35. Με τις νέες αποφάσεις ρολά κατεβάζουν από την σήμερα άλλα 41 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, αλλά και σε τουριστικές περιοχές όπως η Ρόδος, η Κως και η Σαντορίνη, όσο και σε πολλά δυσπρόσιτα σημεία της Ελλάδας.

 

 

Σε αρκετές μάλιστα από τις γεωγραφικές ενότητες, αυτά δεν είναι τα πρώτα και τα μοναδικά ταχυδρομεία που κλείνουν καθώς το προηγούμενο διάστημα είχαν κλείσει και άλλα καταστήματα. Συνολικά μέχρι σήμερα θα έχουν κλείσει 141 καταστήματα από τα 620 που λειτουργούσαν πριν την έναρξη εφαρμογής του σχεδίου αναδιοργάνωσης από τη νέα διοίκηση των ΕΛΤΑ.

 


Αναλυτικά οι περιοχές, στις οποίες κλείνουν 41 ταχυδρομικά καταστήματα από τις 23 Οκτωβρίου είναι οι εξής:

 

 

Αντίρριο Αιτωλοακαρνανίας
Βασιλική Λευκάδας
Μαργαρίτι Θεσπρωτίας
Νέα Σεπόλια
Κόκκινος Μύλος από 23.10.2023.
Κέφαλος Κω
Νέος Μαρμαράς Χαλκιδικής
Βασιλικά Θεσσαλονίκης
Νέο Φάληρο
Ασπροβάλτα
Πεντάλοφος Κοζάνης
Καρδάμυλα
Ποταμός Κυθήρων
Καλογρέζα
Αγία Βαρβάρα
Αιγάλεω
Επισκοπή Ηρακλείου
Καντανος Χανίων
Τυμπάκι Ηρακλείου
Παραβόλα Αιτωλοακαρνανίας
Ευηνοχωρι Αιτωλοακαρνανίας
Αυλωνάρι Εύβοιας
Μουρνιές Χανίων
Αγιος Μύρωνας Ηρακλείου
Λουτρά Αιδηψού
Ερμιόνη Αργολίδας
Καλυθιες Ρόδου
Μεθώνη Πυλίας
Νεστόριο Καστοριάς
Μαρμάρι Εύβοιας
Πλαταμώνας Πιερίας
Κοντοβάζαινα Αρκαδίας
Εμπορειό Κυκλάδων (Θήρα)
Αρχάγγελος Ρόδου
Κατάκολο Ηλείας
Νίκαια Λάρισας
Άνω Χώρα Ναυπάκτου
Γραβιά Φωκίδας
Λίνδος Ρόδου
Δερβένι Κορινθίας
Τολό Αργολίδας
Παππάδος Λέσβου

 

 

Με τις νέες αποφάσεις οι κάτοικοι πολλών περιοχών θα χρειάζεται να διανύουν απόσταση 40 ή και 50 χιλιομέτρων προκειμένου να προσεγγίσουν το πλησιέστερο ταχυδρομείο. Για το λόγο αυτό οι αντιδράσεις τόσο των τοπικών κοινωνιών όσο και των τοπικών βουλευτών είναι ήδη έντονες. Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι ότι σε διάστημα 48 ωρών από την ανακοίνωση των τελευταίων αποφάσεων, κατατέθηκαν στη Βουλή 11 ερωτήσεις, αναφορές και αιτήματα κατάθεσης εγγράφων από βουλευτές σχεδόν όλων των κομμάτων.

 

 

Κι αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο τα κόμματα της αντιπολίτευσης, αλλά και κυβερνητικούς βουλευτές, οι οποίοι δεδομένου ότι γίνονται αποδέκτες σφοδρών αντιδράσεων από τους πληττόμενους πολίτες, ασκούν σκληρή κριτική για τις οριζόντιες αποφάσεις για λουκέτο και ζητούν απαντήσεις από την ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αλλά και ακύρωση των σχετικών αποφάσεων.

 

 

Οι ερωτώντες υπογραμμίζουν ότι η επιλογή να κλείσουν και άλλα καταστήματα θα οδηγήσει στην περαιτέρω απομόνωση των χωριών και της επαρχίας ειδικά σε νησιωτικές και ακριτικές περιοχές δεδομένου του προβληματικού επαρχιακού δικτύου, των καιρικών επιβαρύνσεων κυρίως κατά τους χειμερινούς μήνες και τον μεγάλο μέσο όρο ηλικίας των κατοίκων σε αυτές τις περιοχές.

 

 

Ερώτηση για το θέμα υπέβαλαν και 30 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ/Κίνημα Αλλαγής, οι οποίοι αναφέρουν πως «τα περισσότερα καταστήματα που οδεύουν προς κλείσιμο βρίσκονται σε χωριά, νησιωτικές, δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές όπου ζουν άνθρωποι οι οποίοι είναι ψηφιακά αναλφάβητοι και μεγάλης ηλικίας, οι οποίοι δεν θα πρέπει να στερηθούν οποιαδήποτε παροχή υπηρεσίας».

 

 

Ρωτούν μάλιστα την ηγεσία του υπουργείου εάν υπήρξε μελέτη εκ μέρους των ΕΛ.ΤΑ. που αποδείκνυε και υποδείκνυε την αναγκαιότητα διακοπής λειτουργίας των συγκεκριμένων τοπικών υποκαταστημάτων που έκλεισαν και που επίκειται να κλείσουν και η οποία είχε συνυπολογίσει τις επιπτώσεις (οικονομικές και κοινωνικές) της αναστολής της συναλλακτικής δραστηριότητας στα υποκαταστήματα ΕΛ.ΤΑ.

 

 

Ζητούν την κατάθεση της σχετικής μελέτης, ενώ σε περίπτωση που δεν υπήρξε, απαιτούν ενημέρωση για τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις, με τις οποίες προχώρησε η διαδικασία διακοπής λειτουργίας των υποκαταστημάτων.

 

 

*Με πληροφορίες από «Έθνος»

 

 

www.protinews.com.gr

Διαβάστε Επίσης

πατήστε & διαβάστε το 19ο τεύχος
Δείτε το κανάλι μας...